Powered By Blogger

perjantai 21. elokuuta 2015

Vanhassa talossa nuortuu!


Rakkaus vanhaan.... aitoja asioita ja oikeanlaista tunnetta. Sitähän jokainen haluaa kotiinsa. Ihanaa "mummola" fiilistä tähän 30 luvun taloon. 

Mutta paljon ei ole jäljellä siitä 30 luvun talosta... Onneksi tunnelmaa voi hakea vaikka pitsiverhoilla...
Verhot on löytänyt tiensä kotiin kälviältä, erään vanhemman naisen kaapin perältä . Lähdin häneltä ostamaan mattoa ja lopulta hän esitteli minulle verhoja! Tämmönen kun olen, mikään ei riitä.







Tässä sitä vanhaa ja alkuperäistä tuhotaan. Vanha, jo 79 - vuotias konesaumakatto oli ehjä, mutta ruosteessa. Tulevia vuotokohtia oli näkyvissä. Joten parempi vaihtaa nyt, ettei ihan niin kosteissa tunnelmissa tarvitse olla.

Uusi katto on konesaumakatto eli paras mahdollinen. Sille on annettu 50vuotta takuu ettei ruostu läpi ja työlle 20 vuoden takuu. Minä olen sitten 20 vuoden kuluttua jo 35 vuotias! ;)

Muutama kuva pihasaunasta.  Olin niin iloinen kun sain tuon puukorin kympillä! Se on aivan uusi, mutta kirppiksen kautta meille eksynyt. 



 Meidän pikkutytön ruusut 💜
Istutin ne vuosi sitten tytön kastejuhlaa varten. Nyt ne kiittää taas kukassa. Ruusuja pihalla on monta lajia, näissä on vain suurin tunnearvo. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti