Powered By Blogger

maanantai 5. tammikuuta 2015

Ei uusille vaatteille!

Mä olen kirppishullu. Minä teen niitä löytöretkiä joka viikko. Joka päivä käyn nettikirppikset läpi ja teen löytöjä. Uusia huonekaluja kieltäydyn nyt katsomasta, mutta vaatteita ja leluja, niitä etsin.

Tänään olen käynyt ns livekirppiksellä joka on nettisanastoa ja tarkoittaa sitä oikeaa kirpputoria, missä ihan oikeasti myydään paikanpäällä tavaraa.
Lapsille kevät vaatteet hommattu. 
Netissä olen tänään löytänyt äidin, joka kaipasi luistimia koossa 29. Sovittiin hinnaksi 4euroa ja nyt odottelen, että hän tulee käymään meillä.

Huutiksessa kävin etsimässä pojalle "iki-ihania" marimekon raitapaitoja. Huutis eli huuto.net on huutokauppaa netissä. Useammat tavarat tai vaatteet on käytettyjä. Maripaidat ostan siistissä, käytetyssä kunnossa. Niitä meillä on vinopino, koska paidat ovat laadukkaita vielä käytettynä.Nyt vaan toivon, että voitan huudot.

Alla omenapuun... 

Facebook on aivan huippu keksintö. Yhteisöt ja kirppikset. Ja vielä ystävien yhteydenpitokanava! Tänään löysin sieltä hyvän linkin; Vuosi ilman uusia vaatteita! Minä ainakin aion osallistua!  Mikäs siinä. Ymmärsin, että tarkoitus on käyttää kirppiksiä ja kierrättää. Huonompi juttu vaan kun ei oo ihan "medium size" niin löytyy vaatetta suuretsintöjen jälkeen. Merkkikirppiksiltä netistä löytyy mitä vain. Mutta mikä järki maksaa 15-35euroa käytetystä vaatteesta... en tiedä. Onhan siinä tietysti etunsa jos vaate on kuin uusi ja hinta tippunut reippaasti.

Nyt vielä hyvää yötä!

 Laitoin lihan haudutusuuniin (lämpeää pelkällä takkapesällisellä, hormi suljettu). Huomenna syödään tätä "ekolihaa" josta tulee pulled porkkia. Tai miten se nyt kirjoitetaan. Takan lämmitykseen on käytetty VR:n ratatöistä ylijäänyttä roskalautaa. Joten ilmaisella mennään. Kiitos vaan puista! Ja ratakin on valmis! Ja junakin liikkuu!

Onhan se vähä nokinen.
Ei se lämmitykseen vaikuta!


Hyvä lämpötila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti