Powered By Blogger

torstai 8. tammikuuta 2015

Harrastuksia!




 Tänään sain myytyä hokkarit niitä tarvitsevalle. Koko 28 kertoo luistelijan koosta, ettei ihan NHL pelaajasta kysymys, joten käytetyt kelpaa!

Oma poika lähti mummin ja ukin kanssa luistelemaan jäähalliin. Yleisöluistelu ei maksa mitään, mutta se, että joku vie poikaa, on kultaakin kalliimpaa. Lasten harrastukset ja niiden kanssa vietetty aika on varmasti lapselle niin tärkeää, että hän muistaa sen aikuisenakin. Ainakin itse muistan jotain siitä, kun yleisurheilua harrastettiin kesällä ulkona ja hallissa talvella. Tai myöhemmin ratsastustunnit, pianotunnit, uintiharkat ja jalkapallo treenit... Nyt ei vain ehdi. Jos mies tekisi normaali päivätyötä tai säännöllistä vuorotyötä, niin voisin minäkin käydä vaikka uimassa. Se olisi mun haave ja mielekkäin harrastus. Vaan enpäs ole päässyt uimahallissa uimaan, kun otan aina pojan mukaan. Haluan opettaa lapselle uintia, niinkuin olen opettanut uintia jo kymmenille lapsille ollessani uimaope. Se vaan erona, että oma lapsi ei taho kuunnella ja tekee kaikesta leikkiä! Eikä parin neliön porealtaassa kukaan opi uimaan. Sielä on muuten vain mukava istuskella.

Uskaltaisin silti väittää, että lasten kanssa touhuaminen on palkitsevaa. Tosin se ei korvaa yksin vietettyä aikaa harrastuksen parissa.

Kyllä mä vielä ehdin. Olen nuori. Kun tyttö menee kouluun, olen 38vuotta... noh... miten se nyt kuulostaakin noin järkyttävältä ;) tyttö on huhtikuussa vuoden joten eipä mennä asioiden edelle!

Tämä kyltti oli meillä ovessa,
Kunnes se tippui
eikä kukaan jaksanut kiinnittää
sitä takaisin...

2 kommenttia: